Onderstaand kunt u alle services vinden die wij als webwinkel kunnen bieden. Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen neem dan a.u.b. contact met ons op.


Verzenden


Orderbevestiging per e-mail 
Na het plaatsen van een order ontvangt u van ons een orderbevestiging. Hierin staat alle informatie over de geplaatste bestelling.

Verzendbevestiging per e-mail
Zodra u bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Indien het een pakket betreft dan wordt deze via TNT verzonden. U ontvangt een link en een track & trace code waarmee u de bestelling kunt volgen.


Verzendkosten

Trendy Kinderkamer informeert u zo goed als mogelijk over de verzendkosten zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Wij verzenden alle producten via TNT post. Trendy Kinderkamer hanteert verzendkosten van 3,95 euro voor brievenbuspost tot 5,75 euro voor paketten.


Veilig betalen


Trendy Kinderkamer werkt voor de betalingen via een beveiligde verbinding. Tijdens het bestelproces komt u in een keuzemenu waar u een betaalmethode kunt kiezen. U kunt kiezen uit de onderstaande mogelijkheden:

  • iDeal
    Beschikt u over internetbankieren bij ABN-Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING/Postbank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of van Lanschot Bankiers? Dan kunt u betalen met iDeal. Dit is de meest snelle en eenvoudige manier van betalen.
  • Paypal
    Via PalPal is het mogelijk om uit een PayPal-saldo (vergelijkbaar met bankrekening) te betalen. Via hetzelfde systeem kunt u ook betalen met creditcards waaronder Visa, American Express en Mastercard. Hiervoor hoeft u geen account aan te maken.
  • Overschrijving
    Als u kiest voor overschrijven dient u het bedrag zelf over te schrijven. De rekeninggegevens ontvangt u na de bevestiging van de aankoop per e-mail. De bestelling verzenden wij zodra de betaling is afgerond.
  • Betalen bij afhalen
    U kunt ook het product bij ons komen afhalen in Maastricht. Mail altijd even om een tijd en dag af te spreken zodat u niet voor een gesloten deur staat.
  • Rembours (betaling aan de postbode)
    Betaling aan de postbode is veilig en eenvoudig. Indien u voor betaling onder rembours kiest, dient u de factuur contant aan de postbode te betalen. Rembourszendingen worden niet op zaterdag bezorgd. Niet thuis of geen contant geld in huis? Dan kan u de bestelling nog drie weken afhalen en (eventueel met pinpas) betalen op het postkantoor. Vanwege de kosten die TNT rekent voor deze manier van verzenden en de extra handelingkosten van Trendy Kinderkamer rekenen wij €14,- voor betaling onder rembours. 


Inpakservice


Wilt u iemand wilt verrassen met een kado? Trendy Kinderkamer heeft een inpakservice waar wij met zorg uw producten van een leuke verpakking voorzien. Deze service houdt in dat wij het kado mooi voor u inpakken en indien gewenst rechtstreeks versturen naar degene die u wilt verrassen. Bij het afrekenen van uw producten uit uw winkelmandje kunt u in het opmerkingen veld direct aangeven of u van onze Inpakservice gebruik wilt maken. Deze inpakservice is volledig gratis.

Persoonlijke boodschap?
Natuurlijk is het ook leuk om gelijk een kaartje toe te voegen met hierop uw persoonlijke boodschap. In uw winkelmandje kunt u in het opmerkingen veld aangeven of u een kaartje wilt toevoegen inclusief uw persoonlijke boodschap. De ontvanger krijgt dan bij de bestelling ook nog een leuk kaartje met uw persoonlijke boodschap. Ook deze service verlenen wij volledig gratis.

Speciale dag
Mocht u het kado op een speciale dag bij de ontvanger willen laten bezorgen, dan kunt u dit als opmerking plaatsen bij uw bestelling. We zullen dan onze uiterste best doen om het kado op die dag te laten bezorgen. We kunnen echter niet garanderen dat dit ook werkelijk lukt, omdat wij voor de levering afhankelijk zijn van TNT Post.


Garantie


Een artikel terugzenden binnen de garantietermijn.
Alle producten die u op onze site vindt vallen onder de garantie van het betreffende merk. Indien een artikel defect raakt tijdens de garantieperiode dan kunt u deze aan ons retourneren. Vraag altijd eerst een retournummer aan via info@trendykinderkamer.nl. Geef duidelijk waar aan waar het om gaat en wij nemen het in behandeling.

Uitgesloten van garantie
Natuurlijk stellen onze leveranciers eisen aan hoe een product is behandeld als je aanspraak wilt maken op de garantie. In de volgende gevallen is een product in ieder geval uitgesloten van garantie:

  • Schade door vallen of stoten en overige van buitenaf komende oorzaken zoals zon, waterschade of schade door zand
  • Het product duidelijk is verwaarloosd dan wel onvoorzichtig of onoordeelkundig is gebruikt, behandeld en/of onderhouden

Artikel defect of beschadigdbij aflevering 
Alls een artikel bij aflevering al beschadigd of defect is, neemt u dan direct contact met ons op. Wij nemen het in behandeling en u ontvangt een nieuw exemplaar.

Voorwaarden:

  • Het product/artikel was defect/beschadigt bij ontvangst
  • U heeft binnen 3 dagen na ontvangst contact met ons opgenomen
  • Het product heeft geen gebruikssporen
  • Stuur het product aan ons terug in de originele en ongeschonden doos of  fabrieksverpakking inclusief alles wat bij het product in de verpakking zat toen u deze ontving. Stuur nooit een product zomaar terug. Neem altijd eerst contact met ons op!

Kosten
De kosten voor verzending naar Trendy Kinderkamer zijn voor uw rekening. De kosten voor verzending naar de fabrikant en voor het terugzenden naar u zijn voor onze rekening.


Retourneren


Zeven dagen op zicht
Bij Trendy Kinderkamer kunt u gerust winkelen in de wetenschap dat als u achteraf toch niet tevreden bent u de bestelling terug mag sturen. U kan een bestelling tot zeven dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, terug sturen. Wel vragen we u dan het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking terug te sturen.  Ook dient u altijd eerst een retournummer aan te vragen via info@trendykinderkamer.nl

Hoe retourneert u een product
Afhankelijk van uw reden om een product aan Trendy Kinderkamer te retourneren kan u het onderstaande stappenplan doorlopen.

Als u een product binnen de zichttermijn, dus tot 7 dagen na ontvangst, wilt retourneren volgt u dan de onderstaande stappen:

  1. Neem contact op via info@trendykinderkamer.nl om te melden dat u een product terug wilt sturen.
  2. Nadat u bij ons gemeld heeft dat u een product wil retourneren ontvangt u van ons via e-mail een retourneernummer en instructies.
  3. Nadat Trendy Kinderkamer het product retour heeft ontvangen sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail.
  4. Indien het product compleet, ongebruikt en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking is ontvangen storten wij binnen 7 werkdagen na ontvangst het aankoopbedrag terug op het door u verstrekte rekeningnummer.
  5. De kosten voor het terugzenden van een bestelling zijn voor uw eigen rekening. In rekening gebrachte order- en verzendkosten kunnen niet worden gerestitueerd. Ongefrankeerde en zendingen zonder retournummer kunnen wij niet in ontvangst nemen.
     


Privacy Policy


Trendy Kinderkamer respecteert uw privacy en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.  

Trendy Kinderkamer zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Trendy Kinderkamer. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.  Uw gegevens zullen te allen tijde worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld.

 

Nog meer informatie kunt u lezen in onze algemene voorwaarden

© 2010 - 2017 Trendy Kinderkamer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie